Jump to content
Sign in to follow this  
Spazo

"music"

Recommended Posts

Occasionally you'll hear a song/see a video clip that is so gay that it eats at you, so gay that you want to see it again just to relive the disgust. And maybe stab someone.

 

Here is my contribution.

 

http://au.youtube.com/watch?v=zAwh1h4iD3s

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Anything that the poor bastard-winners of Australian Idol are required to sing.

 

Win Idol = Musical career suicide.

Share this post


Link to post
Share on other sites

that new song by kid rock. i'm sure alot of people like it... but i fkn hate it.. ruined the orginal by Lynyrd Skynyrd

Share this post


Link to post
Share on other sites

That Kid Rock song has more in common with Warren Zevon than Skynyrd

 

Kid Rock just ruins everything and everyone

Share this post


Link to post
Share on other sites

i kissed a girl and I liked it.

 

tell you what if i punched that bitch in the face i would like it...

 

then the baby maker...

 

then the tit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
i kissed a girl and I liked it.

 

tell you what if i punched that bitch in the face i would like it...

 

then the baby maker...

 

then the tit.

 

 

i'd rather smash her box

 

spazo that song sounds like the kinda shit you always here import drivers requesting on fresh fm

"yo this is a shoutout to the r33 boyzzz at McDonalds carpark, keeping it boosted yo"

<_>

Share this post


Link to post
Share on other sites
that new song by kid rock. i'm sure alot of people like it... but i fkn hate it.. ruined the orginal by Lynyrd Skynyrd

Yeah hate that song.

Hate the new Pink song too.

Hate anything by Good Charlotte, My chemical romance.

Could go on for longer lol.

Share this post


Link to post
Share on other sites
that new song by kid rock. i'm sure alot of people like it... but i fkn hate it.. ruined the orginal by Lynyrd Skynyrd

 

 

lol finally! :D

 

i have waited for this thread

 

that song shits me to tears

 

and i have to listen to it like 3-4 times a day while useless *milkshake* tradeys listen to novafag.fm

 

 

/endrant :)

 

 

 

 

btw i cant stand that kid rock song :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

i could go all night on this one, but some of thae main ones at the moment....

 

EVERYTHING that pink has ever sung

 

EVERYTHING by fall out boy, i just cant stand looking at that down syndrome looking loser with his crappy sideburns.. ruined billy jean to.

 

EVERYTHING by my chemical romance, panic at the disco and all those crappy emo bands..

 

that goddam metro station shake it song, i could see myself going postal when that plays.

 

everything by good charlott, one thing worse than emo crap is emo pop.

 

and pretty much everything you hear on nova, b105 etc....

 

 

 

 

Oh and operator please.....c'mon..... seriously, to everyone who thinks they are even alright.......seriously??? come on.... what is that?? ping pong, are you serious?

Share this post


Link to post
Share on other sites

f**king kid rocks song...SHIT

 

kissed the girl...f**kING SHIT

 

and dont get me started on those metro station fags makes me cringe every time i see them (VERY SCENE and will never be heard of again after this)

 

fall out boy didn't mind them but now...well thats a different story so rubbish got all these tweeny girls singing there songs and your right bout billy jean and the lead singer looks like a f**king bell end!

 

nova, 2day fm or whatever...rubbish stations triple j ftw or fbi if you live in sydney!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spazo, that is quiet possibly the worst music video I have ever seen lol, although i didnt really give it a chance i closed it before halfway. not really a fan of that style of trance.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ahh i forgot to add fergie and gwen stephani....

 

yeah they kinda speak for themselves... ahh and that soulja boy dude,.. i think instead of the lethal injection they should just lock the person in a room with that crap on repeat, they would kill themselves.

Share this post


Link to post
Share on other sites

MGMT - Electric Feel

as if wannabe pretend hippies aren't bad enough, they had to combine it extraordinarily shit electr-pop that even madonna and kylie minogue would cringe at

 

 

Wolfmother - Woman

 

i refuse to embed the clip because i don't want my house burnt down

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh yeah you just reminded me.

Jet and Wolfmother

Hate them.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Oh yeah you just reminded me.

Jet and Wolfmother

Hate them.

 

+1

 

+2

Share this post


Link to post
Share on other sites
i could go all night on this one, but some of thae main ones at the moment....

 

EVERYTHING that pink has ever sung

 

EVERYTHING by fall out boy, i just cant stand looking at that down syndrome looking loser with his crappy sideburns.. ruined billy jean to.

 

EVERYTHING by my chemical romance, panic at the disco and all those crappy emo bands..

 

that goddam metro station shake it song, i could see myself going postal when that plays.

 

everything by good charlott, one thing worse than emo crap is emo pop.

 

and pretty much everything you hear on nova, b105 etc....

 

 

 

 

Oh and operator please.....c'mon..... seriously, to everyone who thinks they are even alright.......seriously??? come on.... what is that?? ping pong, are you serious?

 

haha yes i agree with everything in that post lol...

 

For the person that said they like the "b side" type tracks...there's a song going round 2dayFM recently, by an irish group called The Script, the song is "We Cry" that's a song i really like

Share this post


Link to post
Share on other sites

Unfortunately that MGMT song is one of the most requested things out n about on the town atm. In adel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

AUSTRALIAN IDOL IS f**kING SHIT! ban it forever i say. what contribution does it have for society?

 

where are they all now? no where? i don't see why people would audition it kills musicians not makes them!

 

MGMT are a f**king good band and it's a shame that "electric feel" has received so much attention from tweenies and scene/poser indie wannabe's (HATE IT) :cursing:

 

nonetheless they are awesome and one of the biggest hit's of all the festivals over summer in the northern hemisphere.

 

i got tickets to one of their gigs and am looking forward to it...even though they're not too good live (apparently)

Share this post


Link to post
Share on other sites

anything commercial shits me to tears. stuff that i loved began on non commercial stations a found its way onto nova then just became thrashed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I f**king HATE Muscles.

 

Anyone who says they like msucles should be shot.

 

I dont understand the appeal of that f**kwit.

 

But i'll say this much - he has a marketing degree - he stands infront of a drug f**ked crowd and yelled exactly what they want to hear "Peace, love ecstacy".

 

He has the worst f**king voice on earth. jesus christ that f**kwit makes me cringe.

 

 

 

I also hate people who listen to music and say shit like :

"I use to like this band ... then they sold out"

"I use to like them before they were famous"

 

So a band you like made some money and your no longer the only person to have ever heard of them - get the f**k over it.

 

I listen to Triple J and FBI because i cant stand hearing the same shit over and over on Nova / 104.1 etc ... but f**k theres some pathetic emo shit on FBI / Triple J - I dont get how half these people are allowed to release music.

 

..... Dizzee Raskal is also f**king annoying.

 

That is all ( for now )

Share this post


Link to post
Share on other sites
f**k theres some pathetic emo shit on FBI / Triple J - I dont get how half these people are allowed to release music.

 

If only JJJ played something "emo". All they play is emotionless meaningless indie bullshit like The Presets. JJJ used to be great in the 90s. Now it sounds like an NME reader's wet dream.

 

The only place I can discover new music now is myspace.

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1 for muscles but i do confess to liking one of his songs...

 

dizee is amazing live and i used to think he was annoying till i saw him live its definately experience go see him if you haven't already he's out our way soon...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×