Jump to content

MI55EE

Standard Member
  • Content count

    99
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About MI55EE

  • Rank
    Newbie
  • Birthday 07/01/1991

General Info

  • Location
    Australia NSW
  • Gender
    Female
  • Car Type
    Nissan Silvia
  • Car Model
    S15
  • Occupation
    Parts Interpreter
  1. MI55EE's S15 - resprayed :)

    Oh yeah. Well here is an update. Missee is for sale :( . I bought a e30 beemoo got a 2JZ to put in. Can't track silvia too pretty using e30 for skids. Put a new turbo / injectors / headers on boyfriends STI few months back. Paying for an e85 conversion for his birthday... He finds out tommorow he has no idea lol. I'm not sure what to do with my life when the silvia goes. Ill probably cry for months... Is that a good update? Lol
  2. things that annoy you

    When a 22 year old comes into works and buys a c63 AMG black series outright & doesn't trade in his old c63 AMG. This annoys me
  3. things that annoy you

    Love how you added race to your sentence. its like you knew this is ns and it would get twisted somehow. Your learning fast! Sad truth, that's exactly why the word race is in there hahaha. Things that Annoy me. When I think about what I have to type on forums.
  4. things that annoy you

    Love how you added race to your sentence. its like you knew this is ns and it would get twisted somehow. Your learning fast! Sad truth, that's exactly why the word race is in there hahaha. Things that Annoy me. When I think about what I have to type on forums.
  5. things that annoy you

    Ahh, fair enough. Both are a fairly similar price in NSW, as Coles and Woolworths frequently have Kleenex on sale. Delta barely has tits, she has pushup bras, chicken fillets and hollywood tape. They would be no bigger than a B. ... As for banging her, i'd only do it if i could treat her like a f**k puppet, no way i'd be able to give her anything better, she annoys me too much B is a great size, as is C, D, E and G. Even A is fun on a tiny girl! Gotta appreciate the small boobs if you hit on asian chicks as consistently as I do. You've lost me with the f**k puppet thing though. Assuming you don't mean anything kinky - just a really solid and athletic screw in whatever positions take your fancy - how isn't that something they would prefer? Ignoring the too sensitive/deep situations, I've never had one ask for it softer, and I'm rather intense as it is. ill be honest I've got small boobies... but its only cause god knew that i was gunna be strapped into a 5 point race harness one day...
  6. things that annoy you

    Which rock have you been hiding under! You like disappeared from ns! Tv is just shit. My old girl gets way to into tv shows and doesnt that they all have some annoying person on them so people talk about it! yeah have vanished for a while been stupidly busy trying to get involved again
  7. things that annoy you

    You'll look disproportionate. should i be worried?
  8. things that annoy you

    I've never watched a singing show in my life. Have just started watching the voice, don't mind it.. What annoys me is delta doing those weird movements in her chair... Ps. I want her tits.
  9. Travelling to Bali

    Well ill try live it up when I'm there and wait patiently for my trip to the US later in the year. Who I'm travelling with have been there a few times & my friends parents reside there so hopefully everyone knows the good eating places
  10. Travelling to Bali

    im going in 2 weeks now it sounds horrible
  11. things that annoy you

    Yeah the whole not being able to merge thing is death, pisses me off so bad! that's how I rode off my first car, some person who got their licence out of a cereal box stopped at the end of the merging lane, not in the emergency lane, the merging one. He had no reason either, I was checking my blind spot after he had accelerated to go and he stopped so fast , I think he got scared. I got blamed for it too. If its not safe to merge, don't stop in the merging lane, stop in the emergency/cantf**kingdrive lane. I'm still paying for it. Nerve problems in my back >. And thanks guys ill keep my clothes on
  12. things that annoy you

    i'm a girl, i work in the automotive industry, but i totally agree with this. at work i'm not as attractive as the other girls, i dont have blonde hair & tits. but i have knowledge and i'm not a stuck up bitch, so i am approachable. i get along with the service advisors and technicians. i am dating one of the technicians, have been for 2 and a half years, but it doesn't mean shit and i don't act like a whore about it. but the way this place works is, you don't need to know shit, but if you attractive, you get what you want and are above everyone else. where every one who works hard for what they have and went through hell for training, are dirt and are just a number. and i really do feel for the older blokes that get told what to do by a snotty bitch that doesn't know shit from clay. i really do. I am a tradesman and an assistant manager in the largest automotive parts company in australia, I've never come across this attitude either on the tools (workshop) or in the office. The way both of these companies function simply could not successfully work without the right people in the right roles. Maybe take a tradies attitude and tell them to get fcked? i just ignore these types of people. they only get hired for one reason, and it's the wrong reason. im in a dealership, the people i refer to work in all departments bar service and spares. they are in sales and admin and all that junk.
  13. things that annoy you

    i'm a girl, i work in the automotive industry, but i totally agree with this. at work i'm not as attractive as the other girls, i dont have blonde hair & tits. but i have knowledge and i'm not a stuck up bitch, so i am approachable. i get along with the service advisors and technicians. i am dating one of the technicians, have been for 2 and a half years, but it doesn't mean shit and i don't act like a whore about it. but the way this place works is, you don't need to know shit, but if you attractive, you get what you want and are above everyone else. where every one who works hard for what they have and went through hell for training, are dirt and are just a number. and i really do feel for the older blokes that get told what to do by a snotty bitch that doesn't know shit from clay. i really do.
  14. NSW Spotted Thread

    You must live down the wrong end.. ;-) .. theres heaps around my area but dont think many are on here although theres a couple... gathering would be good if my car was registered haha. i live in terrigal, home of the limiter bashing p plater in quiet residental area hahahhaha. i really don't see much, and when i do, im in my daily... lol can't wave out of a calais haha
  15. things that annoy you

    customers that come into place of work with a straight up attitude about not needing a VIN number, and all of their particular car is the same, i understand that some cars are, but some aren't patrol drivers are the main offenders. had a guy in this morning wanted some suspension arm bushes, he wouldn't even give me a VIN, and had a tanty cause there was another customer behind him, had to make himself look good... so after i printed 5 pictures of some patrol suspension, he quickly shut up, and all of his "knowledge" was quickly illrelevant. i love the automotive industry, but only when i deal with other automotive industry people. the way some customers act, you can't even decide weither they should be allowed out in public. being a woman doesn't really help my case either, no one wants to listen a 21 year old. end saturday morning customer rant.
×